petak, 10. prosinca 2010.

Tugaljivo pismo komičnih elemenata

U duhu ovih blagdanskih dana jedno pismo piše prijateljica moja draga, PROZIRAN-SVIJET portal je njen. I ako ona problema ima mnogo i sama, šala njoj nije neznana strana. Pismo je ona skovala sama, za Dijedicu milog što sijeda mu je glava. Pa velim sada nek crno sve nije, u duhu blagdana veselo se smije. Pismo je ovo ipak tužno i teško al nekako na kraju zaista smiješno. Nadam se sada, to sva mi je nada, da će vam makar osmijeh navući i da gorčina njegova neće vam toliko gorka biti. Zato pažljivo čitaj,pa neka sve ide gdje mu je mjesto!

Pišem ti djedice znam da je zadnji čas........ 
al' ne dolazi ove godine ako Boga znaš 
Poklone ostavi negdje po strani......... 
dobri su nam djedice oni stari od lani 
Nisam ja skrenula ako se pitaš... 
...evo ti jučerašnje novine i sam znaš da čitaš 
Ah, voljela bih i ja poklone dobit nove 
zaslužene, za sve moje petice iz škole 
Tako ti je djedice zaboravi na pivo..... 
kriza nam je došla poručuje nam Ivo 
Recesija u svijetu, banke u banani.... 
i saboru je teško, nismo u ovome sami 
I samo još nešto ko' šećer na kraju... 
zbog razloga navedenih otkaz ti spremaju 
Ali zbog toga nemoj tuga da te svlada.... 
biti će drugog posla poručila je Vlada 
Moj ti je savjet djedice mi dragi..... 
prekvalifikacija brza za život u nadi 
Da ne zaboravim, poručuje ti moj tata 
dimnjaku ne prilazi puške će da se hvata 
Nemoj ga djedice zbog prijetnji kriviti 
na poslu su mu rekli da će i on od nade živit 
Pozdravljam te eto, sa suzom u oku 
javim ti na godinu jesu li mjere i dalje u toku 
Do idućeg Božića živi mi u nadi 
a ovaj si slobodan ....... zahvali se Vladi!!

Nema komentara:

Objavi komentar