nedjelja, 28. studenoga 2010.

OSOBNO-Stara loša navika-kakav nekoć sam bio ja

Tražim te u sjećanju, kraj uzglavlja osjećam još miris tvog tijela
Na sebi osjetim još dodire tvoje na usnama imam usana tvojih trag
Osmjeh moj bješe kratkog traga jer ljubiš kao lopov do prvog sunčevog traka
Čim pjetao prvi zapjeva pjesmu ti odlaziš tiho kao što dođe
Uzglavlje moje prazo se budi na licu sjeta krivnja u duši
Znam , nisam ti bitan,  tijelom se mojim koristiš samo
Za mene ipak si suviše važan dok dodiri tvoji ostaju u kosi
O kad bih barem smogao snage da pogledam
To bilo bi bolno i jezivo jutro jer znao bih  tada da nisi moj
Imaš li dušu? Dal briga te jeste što dvije si duše potrgo ti
Nju lažes dok mene ljubiš, kad njoj ideš mene gušiš
Osječa ona a znam i ja da ničiji nisi i nečeš ni bit
Tvoj ego je jači od ljubavi svake,
Ti samo sebe ljubiš i samo sebi si bitan svi ostali tu su da tebe udovolje
Al ipak iako znam da ohol ti si, sa strepnjom u duši čekam svaki novi ti trag
Toliko sebe sam gazim da svaki put otvorim ti vrata
Koliko sebe li mrzim kad svaku noč poziv očekujem tvoj
Gadim se sebi samom sto uživam dok ljubiš mi vrat
Kada odeš od mene u mojoj duši gorčina ostaje sam

Nema komentara:

Objavi komentar