utorak, 30. studenoga 2010.

Vratio sam se živote- Kemal Monteno+ moj OSOBNI osvrt na pjesmu

Hvala ti Kemale što u svojim pjesmama dajes duši radosti i što vraćaš vjeru u život.



Opet mogu čuti
kako raste trava
obuklo se nebo
košulja mu plava
proteže se more i zjeva
kihnulo je sunce
i oblaka nema


Opet mogu budan sanjati
sve što želim
imam svemir ljubavi
s' tobom da ga dijelim


Opet kuca strana lijeva
sretan sam jer znam
opet mi se pjeva


Vratio sam se, živote
otjer'o sam dane sive
imas li za mene jos ljepote
vratio sam se opet medju žive


Opet sreca tragove mi prati
a do kada, ko to može znati
sve dok u meni živi nada
život je lijep, život je sada

Nije li divno da nakon što potoneš i pomisliš da je svemu kraj shvatiš da ipak nije tako i da imaš za što živjeti!


Hvala ti Kemo još jednom!!!

Nema komentara:

Objavi komentar