ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

Krivnja,mržnja i strah

Danas bih malo pisao o gnjevu,krivnji i strahu.  Što se desi u osobi koja upravo sazna da je obolila od teške bolesti? Uvijek se,siguran sam, prvo pojavi ono pitanje "Zašto baš ja? Kako baš meni?" Potom slijedi šok, a onda strah.Što će biti,kako će se sve to završiti? A kada se sve to slegne onda vas obuzme bijes,gnjev i srdžba! Tražite krivca, razlog i odgovor! 

Kod nas ili pak kod mene osobno, razlog nije ništa drugo doli sam ja! Pokušao sam prebaciti odgovornost na druge, na osobu koja mi je prenijela HIV , ali vrlo brzo sam shvatio da sam jedini krivac ja! Da sam HIV dobio kod stomatologa ili transfuzijom ili pak pomaganjem unesrećenoj osobi....onda bih mogao tražiti krivca. Da me je ne daj Bože netko prisilio na sex i na taj način mi prenio HIV i tada bih mogao biti ljut i kivan na nekog drugog...ali ovako.... sam sam sebi kriv! Ja sam odlučio da ću vjerovati toj osobi i da ću imati sex bez zaštite! Mogao sam odbiti! Nije li tako? Vjerujem da ovakav , po meni ispravan stav proističe iz mojih osobnih uvjerenja i odgoja. Nije mi dugo trebalo prihvatiti stvari onakve kakve doista jesu. Ne mrzim niti sam ispunjen gnjevom, barem ne prema osobi koja mi je prenijela HIV. U meni ima gnjeva, to je točno, ali zbog drugih stvari i razloga. Nema li u svima nama barem zrno gnjeva i ljutnje? Kako bi bilo divno riješiti se toga! 

No što je tu je. Ušao sam u novi svijet! Moram priznati da mi je HIV na jedan način pomogao da više pazim na druge i da razmišljam vise o ljudima oko mene, o mojim bližnjim. Postao sam manje sebičan i počeo misliti o ljudima koji me okružuju. Upoznao sam neke HIV pozitivne ljude. Čuo njihove priče ali i priče o osobama koje ne poznajem i u tom mnoštvu tuđih života došao do spoznaje koja me je šokirala. Među nama hodaju kivni i bijesni ljudi koji se nisu uspjeli pomiriti sami sa sobom. Koji krive sve druge osim sebe za svoju nesreću. Ljudi koji su zapeli u jednom ludilu zelje za osvetom i u toj mržnji svjesno čine drugima ono sto su njima učinili. 

Priznajem da se i sad sledim kada pomislim da u ovom trenutku jedan od njih liježe u krevet sa nekom mladom osobom i prenosi joj u ljubavnom zagrljaju taj tako ružan dar kojega je on dobi od nekog drugog i  to sve čini svjesno vodeći se glupom logikom osvete i mržnje. Te persone same sebi govore:" Zašto samo ja da patim,ako su meni to učinili i ja ču drugima!"  

Doznao sam da su neki momci tužili jednu osobu koja je svjesno prenosila HIV drugima, no na sudu su izgubili jer po zakonu osoba nije kriva jer ih nije prisilila na sex bez kondoma, dakle sami su pristali na ne zaštićeni sex. Što meni i ima smisla s jedne strane ali pak s druge strane ... Ubojica. Tko je ubojica? Osoba koja oduzme život drugoj osobi. Razni su načini ubojstva od trovanja, davljenja, probadanja, pucanja,.....to su recimo izravna ubojstva, ali što ako netko svijesno navede drugu osobu da ode u minsko polje i ta osoba pogine a postoje svjedoci za taj čin. Hoće li i  tada sudija reci da je unesrećeni sam kriv jer nitko ga nije tjerao tamo da ide??? Sumnjam! Za mene je to isto, poslati nekoga svijesno u minsko polje ili ga navesti da bez zaštite ima sex sa vama a vi ste zaraženi zaraznom bolesti koja se prenosi putem sexa! Nije li???

Mogao bih još mnogo pisati o ovomu ali se nadam da će i ovo biti dovoljno za neku mladu osobu koja pročita ovo da dobro promisli prije nego popusti i prihvati sex bez zaštite sa nekim zgodnim frajerom koji je slatkorječiv i tvrdi da je zdrav!!!

Mnogo je HIV+ na veliku žalost koji to još ni ne znaju jer nisu nikada bili na testiranju. Mnogo je i onih koji su doznali da su pozitivni ali odbijaju nadzor liječnika jer ne žele da ih evidentiraju na zavodu. Ja znam da su moji osobni podatci u ministarstvu zdravstva i čvrsto vjerujem da će tamo i ostati i da je moj identitet zaštićen te da će to znati samo oni koji trebaju znati a to su liječnici kojima ja i sam kažem jer mi je to sasvim normalno. Pazi te se molim vas jer bez obzira što danas HIV nije smrtonosan ipak vam vjerujte mi ne treba u životu.

Toliko. Pišite mi svoja iskustva bit će mi drago da ih mogu objaviti. Šaljite ovaj blog svojim prijateljima jer nikad ne znate tko treba savjet. O da, da ne bi ispalo kako samo gay populacija ima HIV, heterosexualci i za vas vrijede apsolutno ista pravila. Vjerujte mi mnogo je žena inficirani HIV-om ili pak muškaraca koji su heterosexualni. Pazite se ljudi i ne zaboravite GUMA GLAVU ČUVA!!!


Nema komentara:

Objavi komentar