ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

Ljubite jedni druge!!!

Dugo sam razmišljao kako pomoći ljudima i samomu sebi! Nije jednostavno! Na moju veliku žalost društvo u kojemu živimo nije sklono opraštati niti tolerirati niti pak prihvatiti, pa će moj identitet ostati nepoznat. Nisam u pitanju samo ja! Da jesam ,ne bi mi bio  problem javno reci:"Da ljudi ja boljem od HIV-a i gay sam i što sad?!", u pitanju su mnogi meni dragi ljudi oko mene koji bi bili izloženi velikom pritisku društva!Dakle moji roditelji,moje sestre i braća, njihova djeca,moji prijatelji i na koncu moj divni dečko sa kojim živim već dosta dugo a koji nije inficiran HIV-om ali naravno zna da ja jesam!

Dakle ovaj blog posvećujem svim ljudima koji su na bilo koji način žrtve ovog ne tako bezazlenog virusa kojega su prozvali HIV! 

Ukratko!

- Od današnjeg dana prošlo je oko 25 mjeseci kako sam doznao da sam HIV+

-Prošlo je vise od 36 mjeseci kako sam pokupio virus HIV-a

-Zahvaljujem divnoj ženi  mojoj doktorici opće prakse dr.Djurdjici koja je zaslužna što sam otkrio da bolujem od ove bolesti.

-Zahvaljujem medicinskoj sestri Miri sa instituta Fran M. koja mi je u ključnom trenutku bila od velike pomoći svojom toplom rijeci i nadasve velikim ljudskim srcem. 

-Veliko hvala prof.dr.sc med. Begovcu koji je jedan od rijetkih liječnika kojima je doista stalo do pacijenata. Koji vas sluša,čuje i razumije.Koji brine o nama! Hvala Bogu što nam je dao dr.Begovca jer bez njega oboljeli od HIV u RH bili bi zaboravljeni i odbačeni!

-Hvala mojim sestrama koje su proživljavale veliki strah i tugu te plakale zbog mene,ali na kraju stojički me poduprle.

-Zahvaljujem mojim divnim prijateljicama koje su od prvog dana bile uz mene i bodrile me, pazile na mene i moralno me krijepile.

-Zahvaljujem mom prijatelju koji je kroz šalu pogurao me dalje!

-I na posljetku ali nikako najmanje već jedno veliko HVALA mom dragom dečku koji je ušao u moj Život neposredno nakon saznanja da sam obolio i svjesno ostao uz mene i danas mi je velika potpora. Osoba koja me voli i brine o meni.Osoba za koju bih dao život i koja je ono svjetlo na kraju tunela.

HVALA VAM SVIMA STO STE LJUDI!!!

Nakon sto sam pokušao u kratkim crtama približiti vam sebe i ljude koji su usko vezeni za mene. Nastavio bih ovaj blog riječima osobe koja je hodala ovim planetom prije vise od 2000 godina: "Ljubi te jedni druge kao sto sam ja vas ljubio!"

Ljubimo li se bez uvjeta? Mislimo li na svoje bližnje? Znamo li tko su naši bližnji? U zemlji gdje se veliki broj ljudi smatra Njegovim sljedbenikom, danas smo zaboravili Njegove riječi! Na žalost ne znamo tko su nam bližnji ili ih ne vidimo ili nam najčešće nije stalo do njihovih problema jer Bože moj imamo mi i svojih!

Ljubiti??? Što je to? Isprebijati mladića na ulici u omjeru troje na jednog!?Popiti plaću i doći doma te mlatiti svoju ženu i djecu!? Silovati i prodavati bijelo roblje!? Krasti od ionako ugnječenih ljudi i sa osmijehom ih gledati iz Banskih dvora!? Bez imalo srama lagati pacijente da ne mogu napraviti neke pretrage u državnim bolnicama već da za taj tako važan nalaz za njih moraju otići u privatniku i platiti ga 500 kn unatoč tomu što imaju zdravstveno osiguranje!? Širiti mržnju iz fotelja uglednih sportskih menadžera ili pak iz svetih Božji kuća!? Ostaviti majke na ulici bez njihovih krvavo zarađenih plaća?! I mnogo toga bih mogao još nabrajati pitajući je li to bezuvjetna  ljubav koju nam je u naslijetstvo ostavio ON prije vise od 2000 godina!!?? I na kraju pitati ću još i je li ljubav zaziranje i bježanje od bolesnih, kužnih, narkomana, prostitutki, gladnih .... vjerujem da nije! Znam da nije! 

Teško je danas biti drukčiji u ovom svijetu laži i zabluda! Svijetu koji bez časti gazi preko mrtvih leševa okrutnog kapitalizma. Teško je biti drukčiji a kamo li biti označen crvenom vrpcom ili brojem 62! Zar ne ministre Milinoviću! Sjećate li se žutih šestokraka ministre Milinoviću? Nije to tako davno bilo.Istina vi još niste bili na ovom svijetu ali učili ste u školi o tome. Ukucaj te u google "Kristalna noć" ili samo fašizam! Sve je počelo ministre tim žutim šestokrakama odnosno davidovom zvijezdom. Ne mogu ne primijetit da me taj boj 62 neodoljivoj podsjeća na to!!! Na sreću pa je to samo 62 da se vas pitalo vjerojatno bi debelim markerom pisalo na zdravstveno knjižici HIV+! Sreća pa rekoh već dao nam dobri Bog dr.Begovca koji se izborio za taj jedinstveni broj svih zaraznih ljudi zaraznim bolestima , broj 62! Bolje i to nego crvene vrpce na rukavima!!!

Možda će mnogi ostati zbunjeni svim ovim sto sam do sada napisao ali nadam se da me razumijete jer nije jednostavno kronološki poredati sve ono što vas tišti i boli! Pisat ću ja u ovom blog-u mnoge stvari obećavam. I negativne ali i pozitivne. Pisat ću o problemima sa kojima se susreću osobe oboljele od HIV-a. O edukaciji mladih naraštaja jer svakog dana je sve više i više oboljelih od HIV-a u RH i to mladi ljudi!!! Pisat ću o lijekovima i alternativi za koju se neki bez razmišljanja slijepo vezu pa onda prerano skončaju živote. Pisat ću o krivnji! O osobama koje svjesno šire bolest.... pisat ću o svemu! 

Sve sto vas zanima a želite me pitati slobodno pišite na moj e.mail pozitivan_hiv@hotmail.com rado ću vam odgovoriti!

Za danas je bilo dosta! Nastavljam večeras ili sutra! 

Čuvaj te se i volite ljudi jer Život je jedan i tako kratak!

Nema komentara:

Objavi komentar